Educație / Formare, Ro – doc




Mai multe asociații de elevi anunță că vor protesta în Piața Victoriei, în prima zi de școală – edupedu, 10.09

  • “În contextul începerii anului şcolar 2021-2022, precum şi a observării scăderii constante a calităţii actului educaţional, creşterii ratei abandonului şcolar de la an la an, creşterii numărului de elevi absolvenţi ai clasei a VIII-a care nu se prezintă la Evaluarea Naţională şi creşterii numărului de elevi absolvenţi ai claselor a XII-a şi a XIII-a care nu susţin examenul de Bacalaureat, asociaţiile de elevi vor organiza un protest în prima zi de şcoală, luni, 13 septembrie, începând cu ora 13,00, în Piaţa Victoriei, pentru a solicita (…) măsuri în vederea scăderii ratei abandonului şcolar şi creşterii calităţii actului educaţional”, se arată într-un comunicat transmis vineri de Asociaţia Elevilor din Constanţa.

Punctul de inflexiune. Şcoli-pilot pentru arhitecturi curriculare de secol XXI, din anul şcolar 2021-2022 – Marian Staș, 3.09


Trei indicatori-cheie care descriu starea Educației românești în context european. Se poate convergență materială fără convergență umană? – CdG, 15.08


Ruxandra Jianu / Povestea Educației timpurii: Cum de-a rămas Cenușăreasa cenușăreasă – CdG, 23.03

Cea mai puțină școală, cele mai lungi vacanțe: un copil român pierde un an școlar față de unul neamț până în clasa a 8-a – CdG, 30.06



Ce COMPETENȚE îi GARANTEAZA unui absolvent ȘCOALA de azi, pentru a face față economiei de peste 5-10-15 ani? – CdG, 18.02

Temelia Bugetului și a PNRR: 50% din actualii lucrători vor avea nevoie de noi calificări până în 2025 – CdG, 18.02


Cîţu: Nu vreau să mai investim în cercetare, educaţie sau sănătate fără să avem rezultate – 22.07.21

Nu doar ultimii, ci și departe de vecini: Cercetarea de la care așteptăm viitorul economiei – CdG, 16.11.20



2020


Bacalaureat special pentru învățământul profesional, care sa permită acces doar la universitățile tehnice – anunțat de ministrul Educației – EduPedu, 24.12.20


De unde ni se trage: avem cei mai puțini absolvenți specializați în Educație din UE. Cum stăm la alte domenii – CdG, 22.11.20


Cele mai mari universități din România cer Ministerului Educației o “reformă profundă” a finanțării învățământului superior, care funcționează pe mecanisme “învechite, prăfuite” – 10.06.20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *